دسترسی سریع

21

3

4_2

10_1

تاریخ های مهم همایش
تاریخ برگزاری همایش »
1397/02/20
آخرین مهلت ثبت نام »
1397/02/20
آخرین مهلت ویرایش مقالات »
1397/02/20
آخرین مهلت واریز هزینه ها »
1397/02/20
آخرین مهلت ارسال مقالات »
1397/02/20
پوستر همایش
Poster
ارتباط با دبیرخانه همایش

 

 دبیرخانه دائمی همایش بین المللی

مدیریت، حسابداری و اقتصاد دانش بنیان

 

آدرس دبیرخانه :

خراسان رضوی؛ مشهد مقدس؛ شهرک آزادگان؛ بولوار پایداری؛ پایداری 7؛ قائمی 32؛ ساختمان شماره 1؛ واحد سوم غربی

 

تلفن دبیرخانه :

05138211905

(ساعات پاسخگویی : همه روزه از ساعت 16 الی 21)

 

تلفن همراه دبیرخانه :

09354676005

(برای تماس اضطراری، پیامک و تلگرام)

 

ایمیل دبیرخانه :

info@makeconf.ir

 
اخبار سایت
اطلاعیه پایانی

اطلاعیه پایانی

پژوهشگر گرامی با توجه به ارسال تمامی گواهی ها به آدرس مندرج در پنل کاربری همه نویسندگان مسئول مقالات و گذشت 5 روز از ارسال مدارک، چنانچه بسته پستی شما به دستتان نرسیده است حداکثر تا تاریخ سه شنبه 01 خرداد ماه 1397 فرصت دارید مراتب را به دبیرخانه همایش اطلاع دهید و شماره پیگیری پستی بیست رقمی  خود را دریافت نمائید. (ساعت کاری دبیرخانه فقط 16-21 میباشد.)


ضمنا پیرو تفاهم نامه این کنفرانس با سیویلیکا (مرجع کنفرانسهای معتبر کشور) مجموعه مقالات پذیرش شده در همایش به این مرکز ارسال گردید.با توجه به حجم زیاد همایش های در حال برگزاری در کشور ممکن است نمایه سازی مقالات شما بین 2 تا 4 ماه به طول بینجامد لذا پس از مدت فوق جهت هرگونه پیگیری با به خاطر داشتن نام دقیق این همایش و تاریخ برگزاری آن (روی سی دی و مدرک اصلی درج شده است) می توانید مراتب را از طریق شماره تلفن های سیویلیکا پیگیری نمائید.
۸۸۰۰۸۰۴۴ ، ۸۸۳۳۵۴۵۰ ، ۸۸۳۳۵۴۵۱ ، ۸۸۳۳۵۴۵۲  (پیش شماره 021)

توجه فرمائید که با توجه به پایان همایش و تعطیلی دبیرخانه امکان پاسخگویی به تماس هایی که پس از تاریخ 01 خردادماه 1397  برای هرگونه خدمات با دبیرخانه یا عوامل اجرائی گرفته شود میسر نمی باشد و هیچگونه مسئولیتی پس از تاریخ فوق متوجه دبیرخانه همایش نخواهد بود.

 


با نهایت سپاس و احترام
دبیرخانه رسمی نخستین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان

1397/02/29 اطلاعات بیشتر ...

ارسال مدارک و گواهی مقالات برای نویسندگان مسئول

 

به استحضار کلیه نویسندگان محترم مقالات میرساند، امروز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 1397؛ کلیه مدارک و گواهی مقالات شما تحویل شرکت محترم پست شده و به آدرس نویسندگان مسئول ارسال خواهد شد.

 

لازم به توضیح است ارسال مدارک بصورت پست پیشتاز انجام شده و با توجه به دوری یا نزدیکی شهر خود از مقدس مشهد، بین یک تا سه روز آینده منتظر بسته های پستی خود باشید.

 

1397/02/24 اطلاعات بیشتر ...

اطلاعیه پایان همایش

به اطلاع کلیه پژوهشگران، اساتید و نویسندگان محترم میرساند که "نخستین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان" به همت و تلاش متخصصین این حوزه و توسط مسئولین "دانش بنیان کمرآوش" و با یاری خداوند و استقبال بی نظیر پژوهشگران این عرصه با موفقیت برگزار شد.

ضمن تشکر از کلیه پژوهشگران ، داوران ،اساتید برجسته،خبرنگارانی که پوشش خبری کنفرانس را بر عهده داشتند و دیگر تلاشگران که ما را در این رویداد بزرگ بین المللی حمایت کردند، امید است این همکاری همچنان پایداربماند.

بیانیه پایانی و گزارش همایش متعاقبا از طریق وب سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین طبق اعلان قبلی تمامی نویسندگانی که بصورت غیرحضوری ثبت نام داشته اند،مدارک آنان به همراه یک نسخه سی دی از مقالات منتخب همایش حداکثر پس از 3 روز کاری از تاریخ پایان همایش (تا پایان وقت اداری دوشنبه 1397/02/24) از طریق پست پیشتاز برای آنان ارسال خواهد شد. گزارش ارسال مدارک متعاقبا از طریق وبسایت اطلاع رسانی می شود لذا با نهایت سپاس از صبر و شکیبایی شما پژوهشگران ارجمند خواهشمندیم تا پس از تاریخ ذکر شده از تماس های غیر ضروری با دبیرخانه همایش و عوامل اجرایی آن پرهیز نمائید.

1397/02/21 اطلاعات بیشتر ...

اطلاعیه آخرین مهلت ارسال مقالات

با توجه به مصوبه اخیر کمیته راهبردی همایش،آخرین مهلت ارسال مقالات ساعت 24 روز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه 1397 می باشد.لذا هرچه سریعتر جهت ارسال مقالات ارزشمند خود و تکمیل فرایند ثبت نام اقدام نمائید.

1397/02/19 اطلاعات بیشتر ...

اطلاعیه دریافت نشانی و کد رهگیری دریافت کارت حضور

ضمن عرض سلام و با تشکر از حسن انتخاب شما برای ارائه دستاوردهای پژوهشی خود،به اطلاع می رساند آن دسته از پژوهشگران محترمی که به صورت حضوری ثبت نام نموده اند چنانچه نشانی محل برگزاری همایش و کد رهگیری دریافت کارت حضور به ایمیل آنان یا تلفن همراه ایشان ارسال نشده است هرچه سریعتر تا پایان وقت امروز 19  اردیبهشت ماه با تلفن های دبیرخانه همایش تماس بگیرند.

 


با نهایت احترام و سپاس
دبیر اجرائی همایش

 

 

1397/02/19 اطلاعات بیشتر ...

 

با عنایت خداوند تبارک و تعالی و حمایت شما پژوهشگران محترم و اعلام آمادگی تعداد زیادی از اساتید و نخبگان حوزه مدیریت، حسابداری و اقتصاد، نخستین همایش بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد دانش بنیان در اردیبهشت ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

 

لذا شما پژوهشگران محترم جهت بهره مندی از امتیازات این همایش می توانید تا     ساعت 24 روز پنجشنبه 20 خردادماه، نسبت به ارسال مقالات خود اقدام کنید.

 

 

1397/02/17 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع پژوهشگران محترم میرساند بدلیل استقبال بیشمار شما عزیزان، از تاریخ 15 اردیبهشت ماه امکان ثبت نام حضوری در این کنفرانس وجود ندارد.
لذا شما می بایست در صورت تمایل بصورت غیرحضوری ثبت نام خود را تکمیل کنید.

لازم به توضیح است که گواهی افراد حضوری و غیر حضوری یکسان بوده و تفاوتی ندارد.

 

 

 

1397/02/15 اطلاعات بیشتر ...

تکمیل فرایند ثبت نام

 

پژوهشگران محترم لطفا در اسرع وقت نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنید. بدیهی است ثبت نام شما زمانی نهایی میشود که نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام نمایید.

شما بایستی پس از پذیرش مقاله نسبت به صدور فاکتور و پرداخت وجه ثبت نام اقدام نمایید. لازم بذکر است امکان پرداخت الکترونیکی از سایت همایش وجود دارد. در صورت پرداخت از سایر روش ها، می بایست اطلاعات فیش پرداختی را در پنل خود ثبت کنید.

برای راهنمایی بیشتر به منو "راهنمای ثبت نام و ارسال مقالات" مراجعه کنید.

 

 

1397/02/12 اطلاعات بیشتر ...

 

پژوهشگران محترم حتما نکات ذیل را با دقت مطالعه و در صورت مغایرت اطلاعات، نسبت به رفع آن اقدام کنید:

 

1. از صحت اطلاعات شخصی هنگام ثبت نام اطمینان پیدا کنید؛ آدرس پستی، کد پستی، نام گیرنده و شماره تماس بصورت دقیق و خوانا درج گردد.

 

2. جهت ارسال مقاله؛ ابتدا می بایست فرمت مقاله را دانلود کرده و مقاله خود را بر اساس فرمت سایت، تنظیم و ارسال کنید. برای راهنمایی بیشتر می توانید به منو "راهنمای ثبت نام و ارسال مقالات" مراجعه کنید.

 

3. نتیجه داوری مقاله شما بین 3 تا 5 روز مشخص می شود. در صورت تقاضای داوری خارج از نوبت، درخواست خود را از طریق تلگرام برای دبیرخانه با شماره 09354676005  ارسال کنید.

 

4. پژوهشگران محترمی که مقاله ایشان مورد پذیرش نهایی قرار گرفته است، در صورت نیاز به گواهی موقت می توانند از پنل شخصی خود گواهی موقت را دریافت نمایند.

 

5. جهت تکمیل فرآیند ثبت نام، بایستی پس از پذیرش مقاله نسبت به صدور فاکتور و پرداخت وجه ثبت نام اقدام نمایید. لازم بذکر است امکان پرداخت الکترونیکی از سایت همایش وجود دارد. در صورت پرداخت از سایر روش ها، می بایست اطلاعات فیش پرداختی را در پنل خود ثبت کنید.

 

6. آدرس دقیق مکان برگزاری کنفرانس و شروع مراسم به صورت ایمیل و پیامک برای ثبت نام کنندگان حضوری ارسال خواهد شد.

 

 

1397/02/09 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع پژوهشگران محترم میرساند، در جهت رفاه حال و تسریع در فرآیند ثبت نام و ارسال مقاله شما به این کنفرانس راهنمای تصویری و گام به گام در ذیل، شرح داده شده است.

همچنین شما می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره تلفن   09354676005    از طریق پیام رسان تلگرام در ارتباط باشید.

 

 

برای دریافت راهنمای تصویری و گام به گام ثبت نام و ارسال مقالات   اینجا   کلیک کنید.

 

 

 

 

 

1397/02/05 اطلاعات بیشتر ...

پژوهشگران گرامی، با توجه به رایزنی های صورت گرفته توسط دبیر محترم اجرایی کنفرانس با سردبیر محترم ژورنال اپن اکسس"Textroad Journals" مقرر گردید،مقالات برتر انتخاب شده از سوی کمیته علمی همایش خارج از نوبت عادی مجله، در مجله ذکر شده چاپ گردد.
 
مقاله-مدیریت
 

1397/02/04 اطلاعات بیشتر ...

فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، میلاد بزرگ سالار شهیدان، حسین فاطمه؛

علمدار کربلا، ابوالفضل العباس و حضرت سجاد 

بر تلاشگران عرصه علم و دانش مبارک باد.

 

روز_پاسدار_و_روز_جانباز

1397/01/30 اطلاعات بیشتر ...

صدور گواهی یکسان برای تمام ثبت نام کنندگان

 

 

به اطلاع کلیه پژوهشگران و نویسندگان محترم میرساند؛ تمامی گواهی های صادر شده از طرف دبیرخانه برای نویسندگان مقالات یکسان خواهد بود و 

 

هیچ تفاوتی بین افراد ثبت نام کننده حضوری و غیرحضوری وجود ندارد.

 

 

 

 

1397/01/30 اطلاعات بیشتر ...

از کلیه پژوهشگران عزیز تقاضا دارد در اسرع وقت نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرآیند ثبت نام، مقاله شما خارج از اعتبار محسوب شده و از اولویت خارج خواهد شد، لذا از پژوهشگران عزیزی که مقاله آنان مورد پذیرش نهایی قرار گرفته تقاضا دارد از پنل کاربری خود و از منو "ثبت خدمات و پرداخت هزینه ها" نسبت به واریز وجه ثبت نام اقدام نمایند.

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن

09354676005 با دبیرخانه ارتباط برقرار کنید.

 

 

 

1397/01/28 اطلاعات بیشتر ...

توافق دبیرخانه و شبکه مترجمین اشراق جهت ترجمه و انتشار مقالات برتر در مجلات ISI

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان و نویسندگان محترم مقالات می رساند، طبق توافق نامه فی مابین دبیرخانه کنفرانس و شبکه مترجمین اشراق، کلیه شرکت کنندگان و ثبت نام کنندگان این کنفرانس می توانند با ارائه کد تخفیف، از تخفیف ۱۵ درصدی برای ترجمه مقالات و کتب خود به ۳۷ زبان زنده دنیا بهره مند شوند.

 

همچنین بر اساس این توافق نامه 3 مقاله برتر کنفرانس در هر محور با همکاری شبکه مترجمین اشراق در مجلات معتبر بین المللی و مورد تایید وزارت علوم؛ منتشر خواهد شد.

1397/01/26 اطلاعات بیشتر ...

انتشار کلیه مقالات کنفرانس در سایت سیویلیکا

به اطلاع پژوهشگران عزیز میرساند که بر اساس تفاهم نامه منعقد شده فی ما بین سیویلیکا (انتشارات بوم سازه) و دبیرخانه کنفرانس؛ تمامی مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس در سایت سیویلیکا منتشر خواهد شد.

1397/01/26 اطلاعات بیشتر ...

 

دعاي تحويل سال نو به زبان پارسي

 

اي دگرگون گر دل ھا و ديده ھا
اي گرداننده ي چرخ روزان و شبان
اي بھبودبخش روزگار مردمان و زمین
کامم را به بھروزي و بختیاري بگردان

 

noruze-97-6

1397/01/01 اطلاعات بیشتر ...

با توجه به حجم درخواست ها جهت صدور گواهی زود هنگام از طرف پژوهشگران، به اطلاع میرساند با توجه به تمهیدات انجام شده امکان صدور گواهی زودهنگام (خارج از نوبت داوری) بصورت آنلاین فراهم شد.

پژوهشگران عزیزی که به هر علت به گواهی موقت احتیاج دارند، می توانند پس از اطمینان از پذیرش مقاله خود و پرداخت هزینه ثبت نام، گواهی موقت مقاله مورد نظر را از پنل کاربری خود و از منو "ویرایش و وضعیت داوری مقالات" و گزینه "گواهی موقت"همانند تصویر ذیل بصورت فایل PDF دریافت نمایند.

 

Untitled

 

 

1396/12/25 اطلاعات بیشتر ...

تمدید زمان برگزاری کنفرانس

با توجه به استقبال گسترده پژوهشگران محترم و طبق جلسه ای که در تاریخ 1396/12/13در محل دبیرخانه رسمی همایش با حضور ریاست کنفرانس، دبیر علمی، سرگروه اعضای پنل های داوری مقالات ودبیر اجرایی برگزار شد، مقرر گردید تاریخ برگزاری کنفرانس از هجدهم اسفندماه 1396  به بیست اردیبهشت ماه 1397 انتقال یابد.

لذا کلیه پژوهشگران محترم می توانند مقالات علمی خود را حداکثر تا تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه 1397 از طریق پنل کاربری خود به دبیرخانه نخستین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان ارسال نمایند.  


نکات مهم و ضروری:

*کسانی که تا قبل از تاریخ تمدید نیازبه گواهی زودهنگام دارند پس از واریز هزینه ها می توانند از طریق ارسال پیام به تلگرام دبیرخانه همایش حداکثر ظرف 48 ساعت گواهی زودهنگام خود را دریافت کنند.گواهی اصلی 10 روز پس از پایان تاریخ همایش برای شما ارسال می گردد.
* برای ارسال مقالات از فرمت ارائه شده در سایت کنفرانس استفاده شود. (مقالاتی که فرمت آنان مطابق آنچه در سایت همایش درج شده است ارائه نشده باشد.ریجکت خواهد شد.برای دانلود آن می توانید اینجا کلیک کنید )
*در روزهای پایانی با توجه به ظرفیت محدود پذیرش شرکت کنندگان به صورت حضوری، امکان شرکت در همایش وجود نخواهد داشت لذا سعی کنید مقالات خود را پیش از تاریخ ذکر شده ارسال نمایید تا در صورتی که مقاله شما به صورت شفاهی یا پوستر پذیرفته می شود امکان حضور در همایش برای شما فراهم گردد.

 

 

*فقط افرادی می توانند گواهی ارائه مقاله،سی دی مجموعه مقالات را دریافت کنند که هزینه شرکت در کنفرانس را چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری پرداخت کرده باشند.

*هیچ تفاوتی در گواهی صادره برای کسانی که مقاله آنان به صورت شفاهی،پوستر و چاپ در مجموعه مقالات توسط داوران پذیرش و تایید شده است وجود ندارد.

جهت هرگونه سوال چنانچه پاسخ خود را در منو های صفحه اصلی سایت نیافتید میتوانید با دبیرخانه همایش تماس بگیرید.ساعات کاری دبیرخانه رسمی همایش 16-21 همه روزه بجز ایام تعطیل می باشد.لذا فقط در ساعات ذکر شده تماس بگیرید.
تلفن دبیرخانه:
051-38211905 

 

1396/12/16 اطلاعات بیشتر ...

 

ثبت نام کنندگان در کنفرانس حتما نکات ذیل را با دقت مطالعه و در صورت مغایرت اطلاعات خود با اطلاعات ذیل، جهت رفع مشکل با دبیرخانه ارتباط برقرار کنند:

 

1. آدرس دقیق مکان برگزاری کنفرانس و شروع مراسم به صورت ایمیل و پیامک برای ثبت نام کنندگان حضوری شده است.

2. در اسرع وقت نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام نمایید، لازم به توضیح است پس از تاریخ تعیین شده دبیرخانه مسئولیتی نخواهد داشت.  توجه  داشته  باشید درج آدرس دقیق پستی، کد پستی و گیرنده الزامیست و در صورت بروز هرگونه مشکل، دبیرخانه مسئولیتی ندارد.

3. ثبت فیش پرداختی در پنل کاربری ثبت نام کنندگان برای کسانیکه بصورت واریز نقدی یا کارت به کارت وجه را پرداخت کرده اند، الزامیست.

4. نویسندگانی که نیاز به گواهی موقت (پیش از موعد) دارند، با دبیرخانه ارتباط برقرار کنند تا در کمتر از 48 ساعت گواهی برای ایشان صادر و تحویل گردد.

 

1396/12/15 اطلاعات بیشتر ...

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اهمیت تحقیق و پژوهش

- علم و تحقیق کلید قطعی پیشرفت کشور است.
- تحقیق علمی فقط به معنای فراگیری و تقلید نیست، تحقیق ضد تقلید است.
- پیشرفت کشور نیازمند حرکت علمی بسیار قوی است.
- تولید علم و تحقیقات، حیات آینده کشور است.
- برای خدمت رسانی بهتر به مردم، کارهای دقیق پژوهشی لازم است.
-عنصر تحقیق و پژوهش در همه جا به صورت یک اصل در مجموعه کارها باید مورد توجه قرار گیرد.
-اگر ژرف یابی و پژوهش نباشد; نتیجه اش یک جا ایستادن، در جا زدن و با دنیای پیرامون خود به تدریج بیگانه تر شدن است.

 

1396/12/11 اطلاعات بیشتر ...

برقرای ارتباط درگاه آنلاین بانکی

پژوهشگران گرامی مشکل برقراری ارتباط با درگاه پرداخت آنلاین رفع گردید و از این پس میتوانید هزینه های شرکت در همایش را به صورت آنلاین و با استفاده از پنل کاربری خود انجام دهید.برای راهنمایی در زمینه ارسال مقالات اینجا کلیک کنید.

1396/12/11 اطلاعات بیشتر ...

با توجه به اختلالات پیش آمده از سوی درگاه بانک و پرداخت آنلاین از تاریخ 9 اسفند 96 و قطع ارتباط تا 2 یا 3 روز آینده لذا پس از تایید مقالات شما عزیزان از سوی داوران همایش جهت پرداخت هزینه ها تا اطلاع ثانوی به صورت کارت به کارت اقدام نمائید.جهت اطلاع از شماره حساب یا کارت واریزی به اینجا مراجعه نمایید.پس از واریز هزینه ها نیز تصویر فیش واریز را از طریق پنل کاربری خود گزینه ارسال فیش ارسال تا پس از تایید از سوی دبیرخانه بتوانید گواهی موقت خود را دریافت نمایید.
با تشکر-دبیرخانه همایش

1396/12/09 اطلاعات بیشتر ...

 

پس از ارسال مقاله خود، کد مقاله را از طریق ایمیل (info@makeconf.ir) یا تلگرام (09354676005) برای دبیرخانه ارسال کنید و در متن پیغام خود حتمن متذکر شوید "درخواست داوری زود هنگام"، کمتر از 48 ساعت نتیجه داوری مقاله شما در پنل شما ثبت خواهد شد و همچنین برای ایمیل شما نیز پیغامی فرستاده خواهد شد. در صورت پذیرش نهایی توسط داوران همایش، هزینه ثبت نام خود را پرداخت کنید و مجددا" پیغامی مبنی بر پرداخت هزینه از طریق ایمیل و تلگرام برای دبیرخانه ارسال کنید. در این مرحله کمتر از 24 ساعت گواهی موقت بدست شما خواهد رسید.

 

 

1396/12/07 اطلاعات بیشتر ...

 

شهادت مظلومانه بانوی دو عالم، یگانه دختر نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص)

برهمگان تسلیت باد

 

 

shadathazratzahra

1396/11/30 اطلاعات بیشتر ...

 

احتراما به منظور استفاده از طیف وسیعی از نخبگان و پژوشگران و به جهت بررسی علمی دقیق مقالات ارسالی به کنفرانس، بکارگیری 3 داور مرتبط با موضوع برای هر مقاله از سوی شورای سیاستگذاری تصویب و به دبیرخانه کنفرانس ابلاغ شده است.

لذا از کلیه اساتید و پژوهشگران دارای مدرک دکتری تخصصی PhD و کارشناسی ارشد و دارای سوابق درخشان علمی و پژوهشی که مایل به همکاری هستند دعوت می شود تا در سامانه داوران ثبت نام کرده و رزمه خود را ارسال نمایند.

 

 

1396/11/26 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع پژوهشگران محترم میرساند، در جهت رفاه حال و تسریع در فرآیند ثبت نام و ارسال مقاله شما به این همایش راهنمای تصویری و گام به گام در ذیل، شرح داده شده است.

همچنین شما می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره تلفن 09354676005 از طریق پیام رسان تلگرام در ارتباط باشید.

 

 

برای دریافت راهنمای تصویری و گام به گام   اینجا   کلیک کنید.

 

 

 

1396/11/26 اطلاعات بیشتر ...

 

جلسه هماهنگی اعضای شورای راهبردی کنفرانس در تاریخ جمعه 1396/11/20 جهت آخرین هماهنگی ها در محل دبیرخانه برگزار شد و طی آن برنامه زمان بندی در خصوص مکان حضور پژوهشگران و اعضای هیئت علمی و مهمانان همایش، نشست های تخصصی حین برگزاری همایش، پنل های علمی و نحوه مشارکت پژوهشگران ارجمند تبادل نظر گردید.

جلسه بعدی اعضای شورای راهبردی کنفرانس روز چهارشنبه مورخ 1396/11/25 برگزار خواهد شد و طی آن اعضای کمیته ی اجرایی موظف خواهند بود تا تاریخ ذکر شده گزارش عملی از فعالیت های خود ارائه دهند.

1396/11/22 اطلاعات بیشتر ...

انتشار مقالات کنفرانس در سایت سیویلیکا

 

به اطلاع پژوهشگران عزیز میرساند که بر اساس تفاهم نامه منعقد شده فی ما بین سیویلیکا (انتشارات بوم سازه) و دبیرخانه کنفرانس؛ تمامی مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس در سایت سیویلیکا منتشر خواهد شد.

 

 

1396/11/22 اطلاعات بیشتر ...

 

 

مقاله-مدیریت

پژوهشگران گرامی، با توجه به رایزنی های صورت گرفته توسط دبیر محترم اجرایی کنفرانس با سردبیر محترم ژورنال اپن اکسس"Textroad Journals" مقرر گردید،   3 مقاله برتر انتخاب شده از سوی کمیته علمی همایش خارج از نوبت عادی مجله، در مجله ذکر شده چاپ گردد.

 

1396/11/18 اطلاعات بیشتر ...

 

به اطلاع کلیه پژوهشگران و نویسندگان محترم میرساند که تمامی گواهی های صادر شده از طرف دبیرخانه برای نویسندگان مقالات یکسان خواهد بود و هیچ تفاوتی بین افراد ثبت نام کننده حضوری و غیرحضوری وجود ندارد.

1396/11/16 اطلاعات بیشتر ...

 

باعنایت به حضور اساتید برجسته وارزشمند کشور و حمایت رسمی نهادهای مختلف علمی و اجرایی معتبر از این کنفرانس و همچنین جایگاه بسیار مهم جامعه متعهد علمی دانشگاهی کشور در حفظ اصالت مقالات، رعایت اخلاق حرفه ای و اصول اولیه علمی در  تهیه و تدوین مقالات پژوهشگران محترم الزامی می باشد. 

 

 

1396/11/16 اطلاعات بیشتر ...

به اطلاع شرکت کنندگان در این کنفرانس می رساند مزایای شرکت در کنفرانس به شرح زیر اعلام شد:

 

1-نمایه شدن تمامی مقالات پذیرفته شده در پایگاه مرجع دانش ایران (سیویلیکا) طبق تفاهم نامه بعمل آمده.

2-امکان شرکت در پنل های کنفرانس برای شرکت کنندگان حضوری.

 

3-چاپ 3 مقاله برتر همایش به انتخاب داوران در نشریات بین المللی و اپن اکسس.

 

4-صدور گواهی موقت در صورت پذیرش مقاله به صورت آنلاین.

5- دریافت گواهی نامه نهایی دارای هولوگرام اختصاصی.

6- تخفیف در هزینه برای ارسال بیش از 1 مقاله پذیرفته شده.

7-پست پیشتاز گواهی ها به همراه سی دی مجموعه مقالات همایش به آدرس نویسنده مسئول حداکثر یک هفته پس از پایان همایش.


 

1396/11/14 اطلاعات بیشتر ...

با نام و یاد خدا

 

نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد دانش بنیان در تاریخ 18 اسفندماه 1396 برگزار خواهد شد.این کنفرانس با هدف توسعه علوم مختلف مدیریتی، بانکداری، حسابداری و اقتصاد در گسترش واشاعه تفکر رسیده به اهداف ایران 1404 به عنوان خط فکری مبتنی بر توسعه دانش بنیان در میان دانشمندان و دانش پژوهان را دارد.در امتداد مسیر طولانی و رسالت بزرگ این همایش سعی خواهد شد هرساله با جذب اعضای کمیته علمی جدید از سایر کشورهای جهان بر اعتبار علمی آن افزوده شود و در پایان هر دوره دوره برگذاری، توصیه نامه هایی از سوی اعضای هیئت علمی به منظور جهت گیری تحقیقات سالانه دانشمندان و فرهیختگان برای ارائه مقالات علمی با کیفیت و همگام با مسائل روز ایران و جهان برای شماره های بعدی کنفرانس دریافت شود و در پایان به صورت خط مشی سالانه و به صورت رسمی در پایگاه رسانه ای همایش ارائه شود.

پژوهشگران محترم می توانند مقالات خود را از طریق این وبسایت برای دبیرخانه ارسال نمایند.


در پایان از مسیر سبزی که شما فرهیخته گرامی برای انتقال تجربیات و بررسی پژوهش ها و دستاوردهای علمی خود توسط اعضای محترم کمیته علمی این همایش انتخاب کرده اید سپاسگذارم.

 

 

دبیر علمی همایش

1396/11/14 اطلاعات بیشتر ...

    محورهای همایش

     

    مدیریت (تمامی گرایش ها) / حسابداری و حسابرسی (تمامی گرایش ها) / اقتصاد (تمامی گرایش ها) / 

     

    ریاضی و آمار (تمامی گرایش ها) / بازرگانی و بازاریابی (تمامی گرایش ها)/  حقوق (تمامی گرایش ها) / 

     

    کامپیوتر (تمامی گرایش ها) / نرم افزار و آی تی (تمامی گرایش ها) / بانکداری و علوم بانکی (تمامی گرایش ها) /

     

    تجارت و بورس / برنامه ریزی اقتصادی / برنامه ریزی و مدیریت / اقتصاد مقاومتی / اقتصاد دانش بنیان /

     

    مالیات و ارزش افزوده / تجارت الکترونیک / اقتصاد، اینترنت و اپلیکیشن ها / و سایر رشته و موضوعات مرتبط

     

     

    دبیرخانه همایش

     دبیرخانه دائمی همایش بین المللی

    مدیریت، حسابداری و اقتصاد دانش بنیان

     

    آدرس دبیرخانه :

    خراسان رضوی؛ مشهد مقدس؛ شهرک آزادگان؛ بولوار پایداری؛ پایداری 7؛ قائمی 32؛ ساختمان شماره 1؛ واحد سوم غربی

     

    تلفن دبیرخانه :

    05138211905

    (ساعات پاسخگویی : همه روزه از ساعت 16 الی 21)

     

    تلفن همراه دبیرخانه :

    09354676005

    (برای تماس اضطراری، پیامک و تلگرام)

     

    ایمیل دبیرخانه :

    info@makeconf.ir

     

     

    تاریخ های مهم همایش

     

    تاریخ برگزاری کنفرانس: 20 اردیبهشت 1397 

    مهلت ثبت نام کاربر: 18 اردیبهشت 1397

    مهلت ثبت خدمات: 18 اردیبهشت 1397

    مهلت پرداخت هزینه ها: 18 اردیبهشت 1397

    مهلت ارسال مقالات: 17 اردیبهشت 1397

     

    امروز : جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
    شمارش معکوس تا برگزاری همایش
    ثانیه
    دقیقه
    ساعت
    روز

    آمار بازدید سایت
    بازدید امروز :
    9
    بازدید دیروز :
    15
    بازدید کل :
    20842
    برگزار کنندگان همایش
    کمر آوش
    حامیان علمی همایش
    کمر آوش 1 2 سیویلیکا (انتشارات بوم سازه) 4 5 6 7 8 9 10 سیویلیکا 11 12 13 16 17 18 19 20 22 23 24
    حامیان مالی همایش
    کمر آوش